Retour- en terugbetalingsbeleid

Retourbeleid

Controleer steeds je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op indien het artikel defect of beschadigd is of als je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij doen het nodige om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

De mogelijkheid om artikelen retour te zenden geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen terugbetaling aanbieden.

Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd. Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.

Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dat geldt bijvoorbeeld voor beperkt houdbare artikelen zoals paardenvoeders.

Om een retourzending te starten, kan je contact opnemen met info@globalmedics.be.

Als je retourzending wordt geaccepteerd, wordt er een retourlabel gestuurd met verdere instructies. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder alvorens een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

 

Terugbetalingsbeleid

Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.

Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.

De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor jouw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht van je terugbetaling.